STREETCOM | Kampania Winiary pomysł na.. smaczny obiad?


Każdy z nas chce sobie ułatwić czas na przygotowanie pysznego obiadu. Tu z pomocą przychodzi nam WINIARY i jego Pomysł na.. dzięi któremu w szybki sposób wyczarujesz apetyczne danie.


WINIARY Pomysł na.. w trzech wyjątkowych opcjach.


Znacie markę Winiary ? Na pewno każdy z nas choć raz miał możliwość użyć jakiegoś produktu od Winiary. Z pewnością kojarzy Wam się z reklam czy z gazet, gdyż w taki właśnie sposób marka chce dotrzeć do swoich klientów. Przyznam szczerze - zaskakują swoimi pomysłami. Ich produkty są innowacyjne wśród tych dostępnych na rynku, co czyni ich jedynymi w swoim rodzaju. A do tego warto zaznaczyć, że jest to nasza rodzima marka!


Ich ostatnim pomysłem są trzy nowe wersje znanych już Pomysłów na..
W moje ręce trafił spory karton własnie z tymi produktami. W środku naprawdę na bogato.. Brawo! Tym razem ja i osoby przeze mnie obdarowane będziemy mieli okazję przetestować takie smaki jak:
* Klopsiki w sosie bolońskim,
* Steki z karkówki w sosie z tymiankiem,
* Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem.


W paczce Ambasadorki otrzymałam:
- 2 x 3 wersje smakowe dla siebie,
- 6 x 3 wersje smakowe dla znajomych,
- miseczkę do przygotowania sosu.

Przyznam, bardzo bogata zawartość. Saszetki Pomysł na.. są bardzo duże, opakowani są czytelne i jasno opisane. Widzimy co potrzeba dokupić oraz jak je przyrządzić. To prosty sposób na świetny obiad.

Wszystkie trzy smaki zostały już przetestowane. Najbardziej w moim guście okazały się klopsiki. Kompozycja smaku jest dla mnie strzałem w dziesiątkę! Polecam.




Znacie produkty od Winiary ?
Może polecisz mi coś dobrego :) 



You Might Also Like

0 komentarze