REKOMENDUJ.TO | Werther's Original Soft Eclairs - tak smakuje przyjemność


Niech uderzy w stól ten, kto nie lubi zjeść czasem czegoś słodkiego ? Nie uwierzę, że można przejść obok taaakich słodkości obojętnie ;) 

cukierki karmelowe

WERTHER'S ORIGINAL kampania miękkich cukierków karmelowych 


Akcja trwa. Rrazem z wieloma innymi łasuchami możemy sprawdzić nowości, które wypuściła marka Werther's Original. Jest to moja druga kampania cukierków, poprzednio razem testowaliśmy miękkie karmelki, które wszystkim przypadły do gustu.

Jestem zadowolona z kampanii. Cukierki Werther's Original przypadły mi do gustu i jestem ich wielką fanką!  Zawartością paczki podzieliłam się z moimi Kobietkami. Dziewczyny w pracy odwiedzają mnie częściej.. mam nadzieję, że to nie tylko po cukierka! :P 

Osoby, które testowały razem ze mną stawiały przede wszystkim na ich smak, podkreślając, że jest niepowtarzalny. Pochwalili także dostępność i niewielką cenę w stosunku do jakości. Żadnej z osob, które brały udział nie przyadły do gustu ani też nie usłyszałam żadnych negatywnych słów. 

łakocie słodycze

W wielkiej paczce znalazłam dużo, duuuużo łakoci: 
10 paczek nowości Soft Eclairs,
1 paczkę znanych mi już Soft Eclairs,
1 paczkę Cream Candies, które dla mnie są nowością,
1 paczkę Creamy Filling, których również nie widziałam na półkach.

Poza tym informację dla Ambasadorek oraz kilkanaście ulotek z informacją o konkursie, o którym przeczytacie poniżej.

jak być ambasadorką

WERTHER'S ORIGINAL Cream Candies 

To twarde karmelki, tzw. szklaczki. Smak dokładnie taki sam jak w przypadku wszystkich cukierków, czyli mooocno śmietankowo-karmelowy. 

cukierki karmelki śmietankowe

WERTHER'S ORIGINAL Soft Caramels 

Te już znacie z naszej poprzedniej kampanii. To cukierki podobne do znanych wszystkim krówek. Z tym, że te są o wiele bardziej miękkie.. no i nieukrywajmy - o niebo smaczniejsze! ;)

miękkie cukierki karmelowe

WERTHER'S ORIGINAL Creamy Filling 

Tutaj zupełna nowość dla mnie. To miękkie cukierki o smaku śmietankowym, któe w środku mają nadzienie. Płynne, karmelowe nadzienie. No niebo w gębie! 

cukierki śmietankowe z nadzieniem karmelowym

WERTHER'S ORIGINAL Soft Eclairs


Oto bohaterowie aktualnej kampanii. Soft Eclairs to cukierki o smaku śmietankowym z płynnym nadzieniem karmelowym. Całkiem inna forma niż powyższe opisane, ale smak baaardzo pyszny. Wszystkie cukierki mają taki niepowtarzalny smak, którego w żadnych innych smakołykach nie znajdziecie. 

miękkie cukierki z nadzieniem czekoladowym

A teraz coś o konkursie! 

Jak wygląda Twoja chwila przyjemności z Werher's Original ? Domowe SPA a może relaks z książką  przy filiżance kawy ? Zaproś nas do własnego świata karmelu.. 

Jak wziąć udział w konkursie ?
1. Pokaż na zdjęciu jak wygląda Twoja chwila przyjemności z nowością od WErther's Original. Nie zapomnij, aby na zdjęciu był widoczne cukierki Werther's Original Soft Eclairs. 
2. Zdjęcie wrzuć na Instagram z #mojedofteclairs
3. Upewnij się, że Twój profil jest publiczny, aby inni miłośncy słodkości ogli zobaczyć Twoje zdjęcie! 

Do wygrania: 
3x czytnik ebooków KINDLE i zestaw przyjemności od WErther's Original
40x zestaw przyjemności od Werther's Originals 

A po więcej informacji skoczcie na stronę Werther's Original
Aha, macie czas do 17 czerwca na zgłoszenia! 

jakie smaki mają werthers


Znacie produkty Werther's Original ?
Jakie cukieraski są wasze ulubione ? 
:) 


You Might Also Like

9 komentarze

  1. O mamuniu, ale by się jadło! Póki co staram się unikać słodyczy, ale tak kuszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te cukierki to moja miłość :) uwielbiam je jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadam takich słodyczy. Ich skład mnie skutecznie zniechęca :) wolę kostkę porządnej gorzkiej czekolady, najlepiej w okolicach 90% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również udało mi się zostać ambasadorką - wszystkie warianty tych cukierków są przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te cukierki! Są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamo ! Tyle pyszności, że z chęcią bym sama przygarnęła takie pudło ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie jedne z moich ulubionych cukierków *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te cukierki. Pamietam, ze lubiłam je juz za czasów dzieciaka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, mniam bardzo lubię Wertersy <3

    OdpowiedzUsuń