TRND | kampania sklepu Żabka - hot-dogi, spróbujesz ?


Grudzień zaskoczył mnie nowymi akcjami. Ta jest o tyle przeze mnie polecana, że bardzo lubię przekąsić od zasu do czasu pysznego hot-doga. Ta kampania jest dla mnie idealna.



TRND kampania sklepu Żabka - skosztuj pysznych hot-dogów


Ręka do góry kto lubi zjeść szybkiego fast-fooda ? No nie powiecie mi, że nie zdarza Wam się wskoczyć do znanych sieciówek i chwycić za coś małego do przekąszenia ;)

Kolejna akcja ambasadorska to kampania związana ze sklepami znanej sieci sklepów - Żabka. Kto ma w pobliżu to wie, że poza zwykłymi zakupami można tam nabyć pyszne hot-dogi! Cała akcja polega właśnie na spróbowaniu tychże smakołyków.


Co w ramach akcji ?

W ramach kampanii otrzymałam pakiet, dzięki któremu mogę skosztować kilka smakowitych sztuk. Pakiet zawiera:

* Kartę powitalną w kampanii,
* Książeczkę do spisywania relacji z rozmów,
* Broszurę z opisem akcji i zadaniami,
* Książeczkę z kuponami na wspomniane hot-dogi.

W mini książeczce znajduje się
* 5 kuponów dla mnie znaczoych żółtym kolorem,
* 3 kupony na zakup dwóch hot-dogów od razu, czyli tzw kupon dla was, oznaczony kolorem niebieskim,
* 9 kuponów do rozdania, oznaczonych czerwonym kolorem.

 Jestem bardzo zadowolona z akcji. 

Uwielbiam smak tych szybkich dań. Z pewnością jest to idealny pomysł dla ludzi zabieganych, którzy nie mają czasu na przygotowanie dania a złapie ich głód. To dobra przekąska dla tych, którzy ciągle żyją "w biegu" - czyli dla mnie!

Po zakończonej akcji z pewnością będę polecać innym te pyszne dania, bo uważam, że jest to świetny pomysł. Tymbardziej, że ich cena jest kusząca niewielka a często w promocji możemy złapać dodatkową kawę czy coś słodkiego ;)



Lubicie takie akcje ? Ja przyznam, że bardzo :) 



You Might Also Like

2 komentarze