AliExpress, zakupy część 3.


Buty - TOMSy   sklep: Rich Rich Store ( niestety zamknięty )
Zamówione: 24.03  Odebrane: 18.04 
Cena: 18,41 zł za sztukę + koszty wysyłki. 
Łącznie dałam 65,38 zł




Porównanie z moimi starymi, dwuletnimi oryginalnymi.


GRANATOWE 




Porównanie z moimi dwuletnimi oryginalnymi. 



Wszystkie razem: od lewej: moje stare dwulatki, nowe szare i nowe granatowe.

Z góry


TYŁ 


Moja opinia: Jestem na prawdę zadowolona. Są niezwykle wygodne, dobrze odwzorowane. 
Czekam na lato aby pośmigać w moich ' kapciuszkach '

Polecam każdemu, kto zastanawia się nad ich zakupem. Espadryle sprawdzą się w każdej stylizacji.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mi się nie podoba ich wykończenie z przodu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w ogóle mi się nie podobały, a teraz coraz bardziej przekonuję się do takich kapciuchowych butów ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szare bardzo mi się podobają są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj... takie kapciuszki nie są dla nas - już widzimy jak Pan Mysz się z żony nabija widząc ją w takich butkach.

    OdpowiedzUsuń