TESTMETOO, kampania Żywiec Zdrój Soczysty - wyniki.


Minęło już ponad 7 dni od kiedy testowałam wodę Żywiec Smakowy. Do testów dostałam 6 butelek o pojemności 500 ml. W tej edycji testów testowałyśmy smak jabłkowy.

Szczerze przyznam, że smak bardzo przypadł mi do gustu. Jest lekki, bardzo rześki. Z całą pewnością wielbiciele smaku jabłka znajdą w nim swojego ulubieńca. Nadaje się również dla dzieci.



Żywiec Smakowy towarzyszył mi na grillu, na spacerze i na uczelni. W każdym z opisanych przykładów napój sprawdził się idealnie.

Mojej siostrze Żywiec Zdrój Soczysty towarzyszył w szkole na lekcjach i również w jej ocenie wypadł celująco.


Jesteśmy pewne, że ten produkt zostanie z nami na wiele, wiele dłużej niż przypuszczałyśmy.

O mojej ocenie przeczytacie również tutaj, zapraszam.


TestMeToo - dołącz do nas

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ciągle jednak wolę sok, najlepiej świeżo wyciskany lub zwykłą wodę nie gazowaną :P

    OdpowiedzUsuń