TESTMETOO, kampania wody smakowej Żywiec Zdrój Soczysty.


Niedawno dostałam super wiadomość, że zostałam wybrana na Ambsadorkę Smaku. Mam możliwość sprawdzenia nowości na rynku jakimi są smakowe wody od Żywca. 



W paczce znalazłam: 
* sześciopak wody Żywiec Zdrój Soczysty o smaku jabłkowym
* kartkę z przywitaniem i informacjami od testmetoo.



Żywiec Zdrój Soczysty to nowość na rynku w segmencie wód smakowych. To obok kultowych już Smako-łyków pyszna alternatywa dla napojów smakowych. 

Przez 7 dni przeprowadzę testy, w których sprawdzę czy wody te nadają się w różnych warunkach, tj na wycieczce, grillu czy po prostu w domowych warunkach. 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super! Ja też testuję i nawet mi smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo a ja nie testuje, a niby napisali że testuje :P Trudno, obejdę się bez :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń