FAKTORIA WIN, wygrana w październiku | wynik testu smaku.


W październiku trafiłam na stronę (www.faktoriawin.pl/testsmaku/),
gdzie możemy przekonać się jaki rodzaj wina do nas pasuje.

Na stronie mamy dwa etapy. Pierwszy to sam test, którego wynikiem jest wybór najlepszego smaku.
W drugim etapie przy odrobinie weny ( oraz szczęścia ) można było wybrane wino wygrać. 



Mój wynik wygląda następująco:
(źródło www.faktoriawin.pl/testsmaku/ )


Po odpowiedzeniu na parę pytań otrzymałam kilka opcji, które z całą pewnością będą pasować do mnie.


( źródło www.faktoriawin.pl/testsmaku/ )


Wynikiem ostatecznym jest :


(źródło www.faktoriawin.pl/testsmaku/)



(źródło własne.)


Różowe, półwytrawe wino " Torre de vila nova " 
Wino otrzymałam w dużej i bezbarwnej butelce o niestandardowych kształtach. Ciężko jest ją gdziekolwiek wstawić w pozycji stojącej. Butelka jest pojemności 750 ml. 
Po otworzeniu butelki wyczuwalny jest aromat dla typowego różowego wina. Konsystencja wina jest jednolita, płynna.
Smak wina określić mogę jako łagodny, nie kwaśny. Poleca się go jako aperitif, jednak osobiście polecam też jako lampkę wina tak po prostu, bez okazji. 
Z całą pewnością nabędę kolejną butelkę jeśli znajdę ją na półce.

Dziękuję Faktorii Win z Torunia za możliwość przetestowana tak pysznego trunku.

You Might Also Like

0 komentarze