TESTMETOO | Kampania Lech LITE


Kolejna akcja w trakcie. Pod koniec maja zgłosiłam się do testów a już kilka dni później paczka wylądowała u mnie. Piękne dwa czteropaki skryte w tajemniczym kartoniku. Część rozdana, część schłodzona we własnej lodówce - więc testujemy. :)



Czym jest więc owy produkt, którego mam okazję być Ambasadorką?

Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Swój łagodny smak i orzeźwiający aromat zawdzięcza chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA. Ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (tylko 96 kcal na 330 ml piwa). Lech Lite, dzięki mniejszej zawartości alkoholu, stanowi idealną propozycję dla tych, którzy chcą dłużej cieszyć się spotkaniami w gronie znajomych.

Zawartość alkoholu to tylko 3,5% ;)


Na koniec pozostaje zaprosić Was, moi drodzy czytelnicy, do kliknięcia na podsumowanie kapanii, gdzie napisałam parę zdań na jej temat :)

Recencja jest tutaj :  RECENZJA KAMPANII LECH LITE



You Might Also Like

4 komentarze

  1. A my lubimy wypić piwko, szczególnie w letnie upały (gdy jest dobrze schłodzone) i gdy ma dodatki smakowe :) Tę wersję też wypróbujemy - z uwagi na mniejszą ilość alkoholu.
    PS Zapraszamy na mysi blog, gdzie trwa rozdanie. Do wygrania jest zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej kampanii i nawet nie wiedziałam, że takie kosmetyki się pojawiły. Osobiście jestem bardzo zadowolona z kosmetyków z firmy https://eveline.pl/cialo i właśnie te do pielęgnacji ciała są dla mnie zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń