KONCERT - Beata i Bajm " BINGO TOUR "

  • października 23, 2016
  • By bardziejmilo
  • 4 Comments


Tydzień temu miałam możliwość posłuchania na żywo jednej ze znanych piosenkarek na polskim rynku muzyki rozrywkowej. Mowa tutaj o Beacie Kozidrak, bliżej znana jako wokalistka zespołu Bajm.



Koncert odbyÅ‚ siÄ™ w GdaÅ„sk, Å›ciÅ›lej mówiÄ…c w Ergo Arenie GdaÅ„sk, poÅ‚ożonej pomiÄ™dzy dwoma piÄ™knymi miastami - GdaÅ„skiem i Sopotem. WczeÅ›niej odbyÅ‚a siÄ™ gala wrÄ™czenia nagród w zwiÄ…zku z Plebiscytem, jaki zorganizowaÅ‚ Dziennik BaÅ‚tycki o którym poczytacie tu [link]. Zajęłam wysokie, trzecie miejsce co uważam za pierwsze
Niestety nie było mi dane dotrzeć ze względu na zajęcia. Jednak na połowę koncertu udało mi się dotrzeć.. i nawet dobrze bawić :)

Spójrzcie sami ile osób razem ze mną bawiło się na koncercie ;)






Wokalistka przedstawiła piosenki z nowej płyty a także przeplatała te już znane. Było głośno, melodycznie i z pazurem.

Powiem tyle: Beata dała czadu! ;)



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Zawsze ceniłam Beatę i to świetne, że zainteresowanie koncertami polskiej gwiazdy jest tak duże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że miałaś możliwość posłuchania w realu :)
    Na pewno udany koncert :)

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam na koncercie :( A Beatkę uwielbiam, babka ma tyle wigoru i energii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja dośc dawno na żadnym nie byłam, ale w sumie zazdroszczę, że miałąs możliwość posłuchania ich na żywo.
    ObserwujÄ™ kochana :) LiczÄ™ na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń