STREETCOM, kampania piwa SOMERSBY, przesyłka.


Od dłuższego czasu jestem ambasadorką. Tym razem mam zaszczyt reprezentować samego Lorda Somersby przy Jego kampanii piwa, które bardzo dobrze znamy i bardzo lubimy. Oto Somersby jabłkowe! 




W taaaaakiej wielkiej paczce znalazłam: 
* 24 mini puszeczki o pojemności 0,33 ml 
* 2 puszki o pojemności 0,5 l
* 1 butelkę o pojemności 0,4 l 
* kartę rabatową do Multikina - prezent od Lorda




Przyznam, że jest to najsmaczniejsza kampania w jakiej miałam okazję uczestniczyć. 

Piwko jest lekkie i przyjemne - takie "babskie" a mimo to znam wielu męskich zwolenników tego zacnego trunku. Znakomicie nadaje się na spotkania na powietrzu - a aktualna pogoda jak najbardziej do tego zachęca :) Somersby na pewno idealnie sprawdzi się przy grillowaniu jako alternatywa dla cięższych trunków. Polecam każdemu :) 




Somersby jabłkowe to połączenie 55% napoju o smaku jabłkowym z 45% piwa. Idealnie będzie gdy dodamy do niego kostki lodu. Warto zwrócić uwagę, że wyróżnia go wyjątkowy smak, subtelna zawartość 4,5% alkoholu oraz delikatne musowanie bąbelków.

Dodam jeszcze, że Somersby występuje również w innych wersjach smakowych: 
* jeżynowy
* gruszkowy
* kwiat bzu i limonka 

Bez dwóch zdań - najlepsze smaki :) 



Jak oceniacie trunek od Lorda ?
Który smak jest Waszym ulubionym?



You Might Also Like

8 komentarze

  1. O jejku, ale zazdroszczę :D moje ulubione piwko, innego nie przełknę!
    http://iga-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam smak z kwiatem bzu! :) dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jakby mi gruszkowa wersja smakowała

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym to piła:D kocham to piwo:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tego masz :D Bardzo lubię somersby, chyba każdą wersję smakową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ambasadorką ale moja paczka jest już pusta :( piwko a raczej kompocik pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło panie to można niezłą imprezę zrobić :D Ja niestety somersby muszę unikać, bo mimo że to słabe i bardziej to cydr niż piwo smakowe to jednak skład mnie zmusza do unikania, a szkoda bo jeżynowe i jabłkowe lubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń