STREETCOM, kampania BelVita - przesyłka.


Dziś dotarła do mnie paczka ambasadorki do kampanii ciastek belVita.





W środku znalazłam:

1x ciastka belVita ' musli z owocami '
1x ciastka belVita ' orzechy + miód '
1x ciastka belVita ' owoce leśne '
1x ciastka belVita ' zboże + mleko '
1x ciastka belVita ' kakaowe '
1x kubek termiczny
1x samoprzylepne karteczki


Całość prezentuje się tak:




W każdym opakowaniu znajduje się 6 paczek a w każdej 4 ciastka. 
Co razem daje nam 24 pyszne ciastka.


Niebawem pierwsze testy :) 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. pysznego testowania :) do mnie jeszcze nie dotarła

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te ciasteczka, najbardziej te z orzechami i miodem. Potem kakaowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedne z moich ulubionych ciastek :) Jak je jem to przynajmniej nie mam aż takich wyrzutów sumienia jak przy np czekoladzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione i pożywne ciasteczka. idealne na drugie śniadanie :-). zapraszam http://testujacarodzinka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń