STREETCOM, kampania Optrex spray 2w1.

  • października 29, 2015
  • By bardziejmilo
  • 0 Comments


ChciaÅ‚abym przybliżyć moje dotychczasowe, wiÄ™ksze akcje ambasadorskie w których miaÅ‚am przyjemność uczestniczyć. Przez kilka kolejnych notek wrócÄ™ do nich i opiszÄ™ swoje opinie. 

-*-

W lutym tego roku dziÄ™ki stronie streetcom miaÅ‚am przyjemność zostać testerkÄ… innowacyjnego produktu do oczu. InnowacjÄ… w nim jest to, iż stosowany jest bezpoÅ›rednio na ZAMKNIĘTÄ„ powiekÄ™. DostÄ™pne produkty nie majÄ… w ofercie nic podobnego. 


Optrex ActiMist, spray 2w1, do oczu suchych i podrażnionych, 10 ml.

O produkcie: W zamkniętym pudełeczku znajdujemy niewielką buteleczkę, która zawiera 10 ml roztworu przeznaczonego do pielęgnacji problemów z oczami. Buteleczka jest przeźroczysta, także widać dokładnie ile tego płynu pozostało. Na butelce umieszczony jest dozownik w postaci sprayu.
Jedno naciśnięcie wystarcza w zupełności na pokrycie jednej powieki.

Przeznaczenie produktu: Optrex występuje w dwóch wariantach. Pierwszy przeznaczony jest do oczu zmęczonych, natomiast drugi do oczu suchych i podrażnionych. Ten, który mogłam przetestować jest w wersji drugiej.

Skuteczność: Optrex'a używałam gdy pracowałam przy starszej wersji monitorze. Już po dwóch godzinach od patrzenia szczypały mnie oczy a nawet delikatnie zamazywał mi się obraz. Owszem, robiłam chwilowe przerwy i zalecone ćwiczenia. Jednak po aplikacji nie przyjemne uczucie minęło i mogłam dalej pracować.

Skład: 1ml roztworu zawiera: lecytynę sojową, 8mg chlorku sodu, 8 mg etanolu, 5 mg fnoksyetanolu, 0,25mh palmitynianu witaminy A, 0.02 mg witaminy E, wodę oczyszczoną oraz środek konserwujący: fenoksyetanol




Pakiet ambasadorki: W przesyłce znalazłam 1 opakowanie pełnowymiarowego produktu Optrex oraz kilka sztuk ulotek. Niestety w tej kampanii nie przewidziano próbek choćby nawet TAKICH jakie oferuje avon.

Wynik testów: Z jednego opakowania korzystałam ja i potencjalni testerzy do których podeszłam. Nie każdy chciał spróbować preparatu tłumacząc to brakiem higieny. Od osób, które skusiły się na próbę usłyszałam wiele pozytywnych słów. Również byli zadowoleni z działania produktu.

Moje spostrzeżenia: Z preparatu jestem zadowolona, tak samo jak i osoby z którymi przeprowadziłam test. Uważam, że spray jest przyjemniejszy i mniej inwazyjny w stosowaniu niż krople. Osobiście nie lubię stosować kropli do oka. Cena jest niestety dość wysoka, ale jeśli weźmiemy pod uwagę jego dobroczynne działania to możemy śmiało zaryzykowac wydania większej kwoty.



You Might Also Like

0 komentarze